TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska

Już od 23 listopada fani gotowania i nowinek kulinarnych będą mogli dołączyć do społeczności skupionej wokół serwisu Mojegotowanie.pl. Stworzony przez Burda Media Polska nowy Klub TASTErzy to inicjatywa dla miłośników dobrego jedzenia, entuzjastów nowych smaków i wygodnych rozwiązań w kuchni, którzy dzięki specjalnym przywilejom klubowym będą mogli oprócz uczestnictwa w życiu społeczności testować najnowsze urządzenia i akcesoria kuchenne dostarczone przez wiodących producentów sprzętu AGD.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska

Kulinaria to jedna z najszybciej rozwijających się kategorii w Internecie

Obszar związany z kulinariami stanowi dziedzinę, która zyskała ogromną popularność zarówno w mediach jak i wśród ich odbiorców stając się jednocześnie atrakcyjnym segmentem marketingowym. W ostatnich latach możemy zaobserwować wzrost świadomości wpływu diety na zdrowie, zwiększone zainteresowanie tym, co znajduje się na naszych talerzach, a także zwrot w stronę gotowania w domu.

Wzrastająca popularność influencerów specjalizujących się w kulinariach, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, jest dziś powszechnym zjawiskiem. Impulsem do powstania Klubu TASTErów jest zauważalny boom na treści związane z gotowaniem, społecznościowy know-how oraz współprace marek z popularnymi twórcami. Moda na gotowanie ogarnęła media społecznościowe i właśnie ta fascynacja kulinarnym światem stanowiła inspirację do powstania klubu, mającego na celu połączenie osób pasjonujących się sztuką gotowania, smakowania, po prostu - miłośników dobrej kuchni.

- Duże zainteresowanie tematyką kulinarną, które istotnie przyśpieszyło po czasach pandemii, przyczyniło się do rozwoju naszych serwisów internetowych będących w Polsce liderem kategorii Kuchnia i Gotowanie (badania Megapanel PBI/Gemius) - mówi Karolina Kalinowska, dyrektor segmentu mediów kobiecych. - TASTErzy to Klub miłośników gotowania, dla których serce domu bije w kuchni. W ramach klubu będzie można przetestować nowości ze świata food, w tym sprzęty kuchenne, artykuły spożywcze i wiele innych. TASTErzy to również twórcy autorskich treści kulinarnach, którzy na swoich kanałach w social mediach dzielą się przepisami, a specjalnie dla Klubu przygotowują dziesiątki nowych wideo przepisów miesięcznie - komentuje Karolina Kalinowska, dyrektor segmentu mediów kobiecych.

www.tasterzy.pl

Potęga testowań konsumenckich w Burda Media Polska

TASTErzy to kolejny klub w ramach portfolio serwisów Burda Media Polska. Pierwszy Klub Recenzentki Wizaz.pl, powstał z myślą o pasjonatkach kosmetyków i akcesoriów beauty, szybko stał się fenomenem na polskim rynku. Obecnie skupia 180 tys. aktywnych wizażanek, które udostępniły już 2 miliony autorskich recenzji 190 tys. produktów.

Na wzór Klubu Recenzentki powstały w 2020 roku parentingowy Klub Rodzica Recenzenta oraz lifestylowy Polki rekomendują, a od 23 listopada dołączy do nich kulinarny Klub TASTErzy.

- Lata doświadczeń w budowaniu społeczności przyniosły nam niezwykły kapitał wiedzy i doświadczenia jak skutecznie łączyć naszych użytkowników z markami naszych klientów - powiedziała Agnieszka Wicher-Szczesna, Managing Director Luxury & Lifestyle. - Kluby konsumenckie Burda Media Polska skupiają ponad 220 tys. aktywnych użytkowników, a pula przetestowanych i ocenionych produktów przekroczyła już 250 tys. Pierwsze testowanie odbyło się w 2010 roku, a od tamtego czasu wiele się zmieniło, ale na pewno nie pasja i ciekawość ludzi oraz ich potrzeba do dzielenia się swoją opinią. To nie uległo zmianie - a wręcz przeciwnie w czasach coraz większej świadomości konsumenckiej, marketing rekomendacji silnie się rozwija i ma coraz większe znaczenia na ścieżce zakupowej klienta - dodała Agnieszka Wicher - Szczesna.

Kampania

Klub TASTErów będzie miał szeroko zakrojoną autopromocję w ramach mediów Burda Media Polska oraz kampanię promocyjną w kanałach online, SoMe, print i outdoor. W ramach kampanii klub współpracuje z dwójką wyjątkowych Ambasadorów – Jagną Niedzielską i  Grzegorzem Zawieruchą, którzy na dwa zupełnie różne sposoby realizują miłość i pasję do gotowania, dzieląc się nią z TASTErami.

grafika

Burda Media Polska to lider w kategorii Kuchnia i gotowanie. W swoim portfolio ma 3 serwisy kulinarne. Mojegotowanie.pl, Przyslijprzepis.pl i Gotujmy.pl, które w październiku 2023 odwiedziło ponad 6,2 realnych użytkowników (dane: Mediapanel, 10.2023).

Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online