W listopadzie 2025 roku stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 5,17 mln internautów, co dało 17,36 proc. Każdy spędził tam średnio 60 minut i 51 sekund – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęła 5,11 mln internautów (co dało 17,17 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 45 minut i 7 sekund.
Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany "balance amendmend", w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

Z kolei stronę główną Interii (Grupa Polsat-Interia) odwiedziło w listopadzie 3,93 mln internautów (13,21 proc. zasięgu), spędzając średnio po 37 minut i 11 sekund. Na Gazeta.pl (Agora) analogiczna witryna zanotowała 2,19 mln użytkowników, 7,37 proc. zasięgu oraz 18 minut i 33 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 1,45 mln odwiedzających, 4,87 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 29 sekund średniego czasu.
Spośród pozostałych stron głównych zdecydowanie najwyższą odwiedzalność miała ta portalu "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) – 816,3 tys. internautów spędziło na niej średnio po 11 minut i 30 sekund.
Na portalu Radia ZET strona główna przyciągnęła 543,7 tys. użytkowników, na portalu "Super Expressu" – 471,9 tys., na naTemat – 234,4 tys., zaś na Wprost.pl – 213,8 tys.

W porównaniu do października na stronie głównej Onetu ubyło 373,4 tys. internautów (6,7 proc.), przy czym średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 23 sekundy (2,3 proc.). Pod względem zasięgu mocno zbliżyła się do niej strona główna WP.pl, zyskując 56,9 tys. użytkowników (1,1 proc.) i 46 sekund przeciętnego czasu korzystania (1,7 proc.).
Na Interii strona główna straciła 144,8 tys. odwiedzających (3,5 proc.) i 42 sekundy średniego czasu korzystania (1,8 proc.), a na Gazeta.pl – 223,1 tys. użytkowników (9,2 proc.) przy wzroście przeciętnego czasu o 20 sekund (1,8 proc.).

Analogiczna witryna o2.pl osiągnęła wzrost o 189,5 tys. użytkowników (15 proc.) i 53 sekundy spędzone średnio przez każdego (25,5 proc.).










