Witryny i aplikacje internetowe Grupy Google – na czele z wyszukiwarką Google i YouTube’em – w listopadzie 2025 roku odwiedziło 29,14 mln polskich internautów, co dało 97,9 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 24 godziny, 46 minut i 18 sekund – pokazują wyniki badania Mediapanel.
Miesiąc wcześniej Grupa Google zanotowała 29,18 mln użytkowników, 98,02 proc. zasięgu oraz 24 godziny, 29 minut i 52 sekundy przeciętnego czasu korzystania.
Na kolejnych pozycjach w rankingu wydawców w listopadzie znalazły się Meta Platforms z 26,42 mln użytkowników oraz Grupa Allegro z 22,83 mln. Osobno klasyfikowany jest należący do Mety komunikator WhatsApp, który przyciągnął 19,55 mln internautów.
Temu z pierwszym takim spadkiem
Z piątego na siódme miejsce zsunęła się platforma Temu (w Mediapanelu klasyfikowana jako Grupa Whaleco), która po wielu miesiącach wzrostów w latach 2023–24 i utrzymywaniu się na pułapie prawie 20 mln użytkowników w br. zanotowała po raz pierwszy znaczący spadek. W listopadzie odwiedziło ją 19,1 mln internautów, wobec 19,75 mln miesiąc wcześniej.

Za to WhatsApp osiągnął wzrost miesiąc do miesiąca z 18,9 do 19,55 mln użytkowników, a TikTok – z 15,18 do 15,52 mln. Na tej drugiej platformie każdy odwiedzający spędził średnio 21 godzin, 16 minut i 7 sekund.
W listopadzie br. z internetu skorzystało w Polsce 29,7 mln osób, z czego codziennie online było średnio 26,7 mln.
Na czele domen pozostaje Google.com z dużą przewagą nad resztą zestawienia. W listopadzie br. przyciągnęło 27,14 mln polskich internautów, każdego przeciętnie na 2 godziny, 5 minut i 17 sekund.

W przeglądarkowym YouTubie każdy z 19,5 mln odwiedzających spędził średnio 8 godzin, 39 minut i 42 sekundy.
Natomiast Temu.com miesiąc do miesiąca zanotowało spadek z 11,76 do 10,8 mln użytkowników.
Google z ogromną przewagą na komputerach
Na komputerach serwisy i aplikacje Grupy Google odwiedziło w listopadzie 21,09 mln polskich internautów, spędzając średnio po 9 godzin, 14 minut i 34 sekundy.

Kolejni wydawcy przyciągnęli dwa razy mniej użytkowników. Grupa Allegro miała 11,69 mln odwiedzających, Meta Platforms (bez WhatsAppa) – 11,38 mln, a Grupa Microsoft –10,29 mln.
Przeglądarkowego ChataGPT na komputerach odwiedziło 3,73 mln polskich internautów, zaś Netfliksa – 2,91 mln. W tym drugim serwisie każdy użytkownik spędził średnio 10 godzin, 2 minuty i 33 sekundy.
Na dłużej odwiedzających przyciągał tylko przeglądarkowy YouTube (12 godzin, 8 minut i 23 sekundy).

Dużo mniejszą przewagę nad konkurentami Grupa Google ma na smartfonach i tabletach. W listopadzie zanotowała tam 27,32 mln użytkowników oraz 19 godzin, 17 minut i 15 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Meta Platforma miała zaś 24,86 mln odwiedzających oraz 26 godzin, 25 minut i 57 sekund średniego czasu, Grupa Allegro – 20,78 mln użytkowników, zaś WhatsApp i Grupa Polsat–Interia – po nieco powyżej 19 mln.

Aplikacja Temu też ze spadkiem
W pierwszej dziesiątce aplikacji mobilnych dominują te należące do Grupy Google i Meta Platforms. Z aplikacji Google skorzystało 25,62 mln polskich internautów, spędzając średnio po godzinie, 44 minuty i 22 sekundy, zaś aplikacja Facebooka zanotowała 22,26 mln użytkowników oraz 17 godzin, 10 minut i 14 sekund przeciętnego czasu korzystania.
W aplikacji TikToka przy 11,72 mln odwiedzających średni czas korzystania wyniósł 28 godzin i 56 sekund. Natomiast Temu jako aplikacja zanotowało 14,11 mln użytkowników, wobec 14,53 mln miesiąc wcześniej.












