Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Przez cały 2025 rok opublikowaliśmy na Wirtualnych Mediach wiele pogłębionych rozmów, głównie z szefami mediów, ale nie tylko. Nasi rozmówcy podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat rynku mediów i reklamy, mówili o przeszłości i przyszłości. Wybraliśmy 10 rozmów, które przypominamy Wam z okazji Świąt.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta
W ciągy roku rozmawialośmy w wieloma ludźmi mediów

Mih Michalski

Chyba najszczerszy wywiad w tym cyklu, w którym szef newonce bez lukru przyznał się do wszystkich błędów i pokazał całą wyboistą drogę tego medium ze wszystkimi plusami i minusami. Sporo kulisów, dużo mięsa.

Prof. dr hab Dariusz Kuźmina

Rozmowa odzierająca ze złudzeń to, jak w Polsce kształci się dziennikarzy. Wywiad pokazujący rozdźwięk pomiędzy potrzebami uczelni wyższych a pracodawców, a także rzucający sporo światła na problem ze studiami humanistycznymi w Polsce.

Piotr Żak

Pierwszy wywiad w życiu Piotra Żaka i od razu na temat najwyższej rangi, czyli o kulisach walki o sukcesję w Polsacie i rodzinie Zygmunta Solorza.

Albert Wójcik

Nie było łatwo umówić się na ten wywiad, ale w końcu się udało. Pierwsza od lat, pierwsza tak kompleksowa, rozmowa z Albertem Wójcikiem o wydawnictwie Iberion, które na rynku budzi skrajne emocje.

Sebastian Felkner

Kulisy biznesu, który urósł z boku największych marek sportowych i sam stał się jedną z nich. Kolejny z rozmówców, który rzadko rozmawia publicznie na temat swojego biznesu medialnego.

Agnieszka Burzyńska

W pierwszym wywiadzie po chorobie dziennikarka Agnieszka Burzyńska opowiedziała nam m.in. o trudnym powrocie do zdrowia, problemach w życiu zawodowym i prywatnym.

Grzegorz Nawacki

Grzegorz Nawacki rok po starcie XYZ opowiada o zderzeniu z rzeczywistością budowania nowego medium.

Kinga Dołęga

Kto by pomyślał, że rozmowa o reklamach w kinie może rozbudzić takie emocje. A jednak. Wywiad odsłaniający kulisy tego, jak działa biznes kinowy i reklamy w nim emitowane.

Jacek Świderski

Jacek Świderski w swoim stylu odpowiada na wszystkie pytania dotyczące Wirtualnej Polski , rynku mediów internetowych i jego samego. 

Aleksander Kutela

 Umawianie tego wywiadu trwało pół roku, ale warto było poczekać. Aleksander Kutela, prezes Ringier Axel Springer Polska, odpowiedział na 83 pytania o media, Onet i RASP oraz niego samego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"