Kampania promująca "NajcichSZZZZą frytkownicę beztłuszczową" wystartowała we wrześniu i obejmuje zarówno telewizję, jak i kanały digital. Odpowiedzialna za strategię kreatywną i realizację agencja Cape Morris zastosowała innowacyjne podejście do realizacji, organizując hybrydowy shoot ze wsparciem sztucznej inteligencji.
Materiał częściowo opracowany z użyciem AI powstał w Innovation&Design Studio – jednym z działów agencji, co znacznie skróciło czas produkcji i przyspieszyło oddanie spotu do emisji — czytamy w komunikacie prasowym.
Tefal Easy Fry Silence | Ultracicha praca i chrupiące rezultaty

Kampania opiera się na prostym skojarzeniu "biblioteka = cisza" z postacią bibliotekarki jako ambasadorki produktu. Kluczowym elementem brandingowym stało się hasło "NajcichSZZZZa frytkownica beztłuszczowa", które w bezpośredni sposób komunikuje główną zaletę produktu.
"Ten projekt to dowód, że innowacyjne podejście do hybrydowej produkcji z AI, jak i humor w kreacji świetnie współgrają z DNA marki Tefal. Spot nie tylko bawi, ale przede wszystkim podkreśla realną wartość produktu dla konsumenta" – komentuje Dominika Żabicka, category manager w Groupe SEB Polska.











