Wśród tygodników ciągle najpopularniejszy „Tele Tydzień”. Od ostatniego badania, przeprowadzonego w okresie od maja do października, w pierwszej 10 pozycjami zamieniły się jedynie Chwila dla Ciebie” i „Życie na Gorąco”.
Pismo N=procent respondentówTele TydzieńPani DomuPrzyjaciółkaNAJChwila dla CiebieŻycie na GorącoTinaNewsweekWprostGalaAngoraTwoje ImperiumAuto ŚwiatPolitykaTele-ŚwiatTo i OwoTakie jest ŻycieNieProgram TVMotorTeleprogramyRewiaGość NiedzielnyMagazyn Telewizyjny Kurier TVPrzekrójImperium TVPiłka NożnaSuper TVTele MaxBella RelaksAuto-BitOzonEkran TVTygodnik SiedleckiGwiazdy MówiąForumTygodnik PowszechnyBezpłatny Tygodnik PoznańskiPanorama LeszczyńskaPrzeglądAuto Biznes - OgłoszeniaSłowo PodlasiaTygodnik OstrołęckiJarmarkTygodnik ZamojskiComputerworldPrzewodnik KatolickiPrawo PrzedsiębiorcyTele LeaderNasze Miasto (tygodnik bezpłatny)TeleInfo18078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807818078180781807822,17%19,32%17,61%16,77%16,24%16,15%14,19%7,18%6,87%6,42%6,27%5,48%5,22%5,21%4,76%4,31%3,92%3,05%2,94%2,81%2,45%2,43%2,42%2,38%2,38%2,35%2,23%1,99%1,48%0,88%0,87%0,83%0,78%0,73%0,72%0,65%0,60%0,54%0,50%0,48%0,48%0,47%0,46%0,45%0,45%0,39%0,34%0,26%0,26%0,23%0,06%Wskaźnik: CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego

Fale [6]: czerwiec 2005 - listopad 2005Druga grupa celowa: wszystkie przypadkiWielkość (ważona): 29 949 480 (18 078 przypadków, 100,0% całej próby)Braki danych usunięte po każdej zmiennej.











