Jak wynika z danych AGB Polska Telewizja Polska najwięcej zarabia na programach informacyjnych*. W 2003 roku wpływy z reklam przy "Teleexpressie", "Wiadomościach" i "Panoramie" wyniosły ponad 325 mln zł, gdy telewizji komercyjnych około 85 mln zł*.
Liderem był tutaj "Teleexpress" a tuż za nim "Wiadomości".
Program2003-złTELEEXPRESS146 391 600 WIADOMOSCI103 509 100PANORAMA77 829 200FAKTY45 882 415INFORMACJE41 471 825
W 2004 roku** sytuacja zmieniła się niewiele. Wpływy z reklam przy programach informacyjnych TVP*** wyniosły ponad 360 mln zł a stacji komercyjnych ponad 75 mln zł**.
Lider wciąż ten sam - "Teleexpress".
Program2004-złTELEEXPRESS166 462 500WIADOMOSCI119 635 350PANORAMA71 695 000FAKTY41 122 140INFORMACJE/WYDARZENIA35 453 930
* dane AGB Polska na podstawie oficjalnych cenników, nie uwzględniają upustów sięgających nawet 50%,**dane do 26 grudnia 2004 roku,*** wpływy TVP bez programów informacyjnych TVP 3.












