Laureaci zostali wyłonieni w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Pro Progressio. Celem konkursu było nagrodzenie najlepszych i najdynamiczniej rozwijających się dostawców usług outsourcingowych oraz ich bezpośredniego otoczenia biznesowego. Uroczysta gala odbyła się w budynku Ufficio Primo w Warszawie.
-
Niezmiernie się cieszymy z tej nagrody, ponieważ jest ona potwierdzeniem tego, że nasze call center dynamicznie się rozwija, a pracujący u nas konsultanci wypracowują dobre wyniki
– mówi Artur Kapacki, prezes Telmon. –
Wyróżnienie za procentowy wzrost w kampaniach outgoing to nagroda w kategorii najważniejszej dla Telmon i dowód na to, że nasza strategia działań i rozwoju się sprawdza.
Outsourcing Stars 2013 to pierwszy niekomercyjny projekt promujący efektywność działających w branży outsourcing firm. Nagrody wręczono w dwunastu kategoriach, w jednej z nich oceniane były właśnie efekty firm branży outsourcingu call center.

zdjęcie: Fundacja Pro Progressio











