TEQUILA w badaniach

TEQUILABTL GROUP zleciła przeprowadzenie badania własnego wizerunku na tle firm konkurencyjnych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

TEQUILABTL GROUP zleciła przeprowadzenie badania własnego wizerunku na tle firm konkurencyjnych. Zakończone została już faza jakościowa. Jeszcze w tym tygodniu rozpocznie się faza ilościowa. Badanie wykonuje GFK Polonia, wyniki będą znane za miesiąc.

Problematyka badania zmierza do identyfikacji charakterystycznych elementów wizerunku marki, identyfikacji jego mocnych i słabych stron w zestawieniu z najbliższą konkurencją. Dodatkowo sprawdzony zostanie poziom zadowolenia z obsługującej agencji wśród klientów TEQUILABTL GROUP i klientów konkurencji.

W ramach fazy jakościowej przeprowadzono warsztaty z pracownikami agencji oraz zogniskowane dyskusje grupowe i wywiady pogłębione z obecnymi i potencjalnymi klientami. Warsztaty z pracownikami pozwoliły ustalić katalog aspektów obsługi klienta i kryteriów oceny usług. Poruszono również kwestie związane z wyobrażeniami pracowników o obecnym wizerunku marki TEQUILABTL GROUP oraz pożądanych drogach ewolucji. Wywiady z klientami oparte były na wiedzy zdobytej w trakcie warsztatów z pracownikami. Najistotniejszym elementem tej części badania było określenie poziomu zadowolenia z usług i warunków towarzyszących ich sprzedaży.

W fazie ilościowej stanowiącej zasadniczą część badania, będą prowadzone bezpośrednie wywiady kwestionariuszowe. Poruszone zostaną kwestie wizerunku marek TEQUILABTL GROUP i konkurencyjnych, typowego nabywcy usług danych marek, zadowolenia z usług, obecnych i przyszłych preferencji przy korzystaniu z usług.

- Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie tego badania, ponieważ zależy nam na precyzyjnym określeniu wymagań stawianych wobec agencji marketing services i co za tym idzie oczekiwań klientów. Dążymy do tego, by maksymalnie dopasować naszą ofertę usług pod kątem zmieniających się wymagań, tak by budować markę TEQUILABTL GROUP jako lidera rynku, wzorca jakości. W dłuższym terminie chcemy również budować brand equity (wartość marki) i badanie to pozwoli nam zdobyć niezbędne informacje - powiedział Rafał Kołodziej Dyrektor Strategiczny TEQUILABTL GROUP

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"