„The New York Times” ze spadkami wpływów reklamowych i wzrostem przychodów z internetu

Koncern New York Times Co. opublikował raport finansowy dotyczący 2016 roku. Firma zakończyła rok na minusie. Przychody spadły rok do roku o 2 procent do poziomu 1,6 mld dolarów, a zysk operacyjny do 102 milionów dolarów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W komunikacie New York Times Co. podaje, że przychody reklamowe koncernu w skali całego ub.r. zmalały o 9 proc. 16-procentowy spadek przychodów z reklam dotknął drukowaną wersję gazety. Inaczej było po stronie segmentu cyfrowego, w którym zanotowano roczny wzrost na poziomie 6 proc. do kwoty 209 mln dol.

Obecnie liczba użytkowników płacących za treści „NYT” w formacie cyfrowym i drukowanym wynosi ponad 3 mln. W ciągu ostatnich 3 miesięcy ub.r. przybyło 276 tys. cyfrowych subskrybentów.

W sumie rok do roku przychody New York Times Co. spadły o 2 proc. osiągając kwotę 1,6 mld dol. Z kolei zysk operacyjny wydawcy zamknął się kwotą 102 mln dol. w porównaniu z 137 mln na koniec roku 2015.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"