Ceremonia rozdania Ad Awards odbyła się 10 grudnia w Warszawie. Uhonorowano na niej marki i agencje z Europy Środkowej, które odznaczają się kreatywnością, bawią społeczność TikToka i osiągają wyjątkowe wyniki biznesowe.
Oto zwycięzcy TikTok Ad Awards w Europie Środkowej:
- Greatest TikTok: Plush
Dzięki świeżemu, ekspresyjnemu przekazowi skierowanemu do pokolenia Z, Plush zrealizował kampanię, która przyciągnęła ogromną uwagę i zmieniła postrzeganie marki. Kampania osiągnęła imponujące liczby: 354 mln wyświetleń, 1,6 mln polubień, +6,1 proc. wzrostu zainteresowania marką.

- Greatest Branding: Pracuj.pl
Pracuj.pl postawił sobie za cel odświeżenie swojej znanej maskotki – bobra i sprawienie, by rezonowała z młodszą publicznością. Kampania dotarła do 5,4 mln użytkowników. Średni czas oglądania wynosił 12,5 sekundy.
- Greatest Performance: Konesso
Konesso.pl dostało nagrodę za przekształcenie natywnego storytellingu w realne konwersje. Marka zrealizowała kampanię efektywnościową, która wydawała się autentyczna, wiarygodna i idealnie wpisywała się w kulturę TikToka.
- Greatest Creative: Knorr (Unilever)
Kampania Knorra "Szama 24/7" nawiązywała do sedna kultury kulinarnej TikToka – spontaniczności, radości i współtworzenia. Zamiast prezentować jeden przekaz, marka zaprosiła pokolenie Z do wspólnego eksperymentowania, wykorzystując TikToka jako otwartą kuchnię dla kreatywności.

- Greatest Impact: BCR
W okresie świątecznym, zdominowanym przez gorączkę zakupową – BCR przyjęło radykalnie inne podejście. Zamiast zachęcać do większych wydatków, wykorzystało TikToka, aby pomóc ludziom zwolnić tempo, podejmować przemyślane decyzje finansowe i wypracować zdrowsze nawyki związane z pieniędzmi. Kampania pozycjonowała BCR nie tylko jako instytucję finansową, ale także jako wspierającego partnera w chwilach prawdziwej potrzeby.
Zwycięzców wybrało jury złożone z 19 doświadczonych ekspertów. W tym gronie znalazł się dyrektor wydawniczy Wirtualnych Mediów Michał Mańkowski.
Plush w pół roku zdobył 1,2 mln polubień na TikToku
Wracając do nagrody Greatest TikTok dla Plusha, już w lipcu informowaliśmy o tym, że w ciągu ośmiu miesięcy działalności na TikToku należąca do Polkomtelu marka Plush zdobyła 1,2 miliona polubień. Dzięki temu wyprzedziła marki innych telekomów.

Na początku roku marka Plush wprowadziła nową strategię, która zakładała dostosowanie komunikacji do obecnych oczekiwań młodych.
Miś w nowej odsłonie oraz tworzenie contentu w sposób charakterystyczny nie dla marek, a dla twórców sprawiły, że Plush wyprzedził w polubieniach całą działającą na TikToku od kilku lat konkurencję.











