Edward Felsenthal jest redaktorem naczelnym „Time’a” od 2017 roku. Funkcję CEO firmy wydającej tygodnik objął dodatkowo w 2018 roku, po tym jak wydawcę od Meredith Corp kupił współtwórca koncernu informatycznego Salesforce Marc Benioff z żoną Lynne.
W komunikacie Marc i Lynne Benioffowie podkreślili, że Jessica Sibley „ma wyjątkowe osiągnięcia w trakcie swojej kariery w zapewnianiu wzrostu i innowacji oraz budowaniu głębokich relacji z klientami”.
Poprzednio przez 8,5 roku Jessica Sibley pracowała w Forbesie - kolejno jako szefowa sprzedaży, szefowa rozwoju, a od początku br. CEO. Wcześniej była związana z koncernami Conde Nast (na stanowiskach dyrektorskich odpowiadała m.in. za „Teen Vogue” i „The New Yorker”), Bloomberg Businessweek i The Wall Street Journal. W Forbesie pracowała już w latach 1998-2003 jako dyrektor finansowa jednej z kategorii biznesowej firmy.

„Time” w USA ukazuje się od 1923 roku, w 2020 roku pismo z tygodnika przekształciło się w dwutygodnik. Funkcjonują też jego edycje europejska (przygotowywana w Londynie, zajmująca się też Bliskim Wschodem, Afryką i Ameryką Łacińską), azjatycka (z Hong Kongu) oraz dotycząca regionu Pacyfiku (z Sydney).
Drukowana wersja magazynu ma 1,3 mln prenumeratorów.











