„To nie Ty?” - Warta reklamuje ofertę dla bezpiecznych kierowców

Ruszyła kampania reklamowa TUiR Warta obejmująca m.in. konkurs, w którym można wygrać szkolenie w Szkole Jazdy Renault. Akcję pod hasłem „To nie Ty?” przygotowały firmy G7 i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętej właśnie kampanii TUiR Warta reklamowana jest specjalna oferta AC dla kierowców, którzy przez ostatnie trzy lata mieli bezszkodowe umowy ubezpieczeniowe OC i AC oraz w tym czasie nie spowodowali szkód OC i AC podczas jazdy. Propozycja skierowana jest również do kierowców, którzy przez co najmniej 7 lat nie mieli kolizji. Tacy klienci mogą otrzymać w Warcie wyjątkowo niskie stawki ubezpieczeniowe.

Celem kampanii jest promocja ubezpieczenia Autocasco Komfort i Autocasco Standard. Klientom, którzy do końca czerwca wykupią nową umowę AC z zastosowaniem maksymalnych zniżek za bezszkodowy przebieg dotychczasowych ubezpieczeń, Warta proponuje udział w konkursie. Od agenta firmy klient otrzymuje kupon, który po wypełnieniu może odesłać do siedziby ubezpieczyciela. Wyróżnieni zostaną autorzy pięćdziesięciu najciekawszych rozwinięć zdania „Jestem bezpiecznym kierowcą, ponieważ...”. Nagrodami głównymi są szkolenia w Szkole Jazdy Renault, doskonalące technikę jazdy.

grafika

Promocję wspierają plakaty w galeriach handlowych i reklamy w środkach transportu miejskiego w Trójmieście, Poznaniu, Częstochowie, Katowicach, Krakowie, Lublinie i Łodzi. Przewidziane są również publikacje prasowe na temat akcji. Kampanię przygotowały agencja reklamowa G7 (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"