Kampania podkreśla, że działająca lodówka, ciepła kołdra czy dodatkowe ubranie to dla wielu luksus, zachęcając do mądrej, świadomej pomocy. Zofia Tarnawczyk z Hand Made zaznacza, że przekaz celuje w codzienne narzekania, pokazując, że dla osób potrzebujących nasze "nic" to wielka rzecz.
W tegorocznej komunikacji zespół Hand Made zaproponował zmianę perspektywy, która pozwoliła wyostrzyć problem ubóstwa, dotrzeć do mocnych insightów i zbudować bardziej precyzyjne rozwiązania kreatywne.
Hand Made odpowiada nie tylko za kreację i nadzór produkcyjny, ale też sesję zdjęciową, radio oraz kampanię DOOH na nośnikach Bauer Media Outdoor Poland, które reagują na warunki pogodowe i porę dnia.
Spot Szlachetna Paczka 2025 - To wielka rzecz tak pomagać

Szlachetne Paczki trafią do potrzebujących rodzin podczas Weekendu Cudów, 13-14 grudnia, a darczyńcy mogą już wybierać rodziny na stronie szlachetnapaczka.pl.
Hand Made wspiera Szlachetną Paczkę pro bono od 6 lat, a jej działania były wielokrotnie nominowane do nagród Effie Poland, w tym w kategorii "Long Term".
O akcji Szlachetna Paczka
Szlachetna Paczka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych inicjatyw społecznych w Polsce, której pomysłodawcą jest ksiądz Jacek Stryczek. Od ponad dwóch dekad program angażuje tysiące wolontariuszy i darczyńców, dostarczając wsparcie dla rodzin żyjących w skrajnym ubóstwie. Przez te lata Szlachetna Paczka pomogła już ponad 17 tysiącom rodzin.











