Na koniec września 2025 roku w ramach oferty subskrypcyjnej TOK FM Premium było wykupionych 53,7 tys. prenumerat. W porównaniu do równo 40 tys. przed rokiem oznacza to wzrost o 34,3 proc.
Równocześnie to tylko nieznacznie niższy wynik niż na koniec czerwca br., gdy w ramach płatnej oferty TOK FM aktywnych było 54,1 tys. subskrypcji. Ich wzrost znacząco przyspieszył w 2025 roku. Na koniec ub.r. w ofercie było sprzedanych 44,1 tys. prenumerat, o 14,5 proc. więcej niż rok wcześniej.
W przypadku subskrypcji cyfrowych u TOK FM trend jest odwrotny niż w obszarze klasycznej słuchalności, gdzie rozgłośnia notuje spadki od 2023 roku. Według badania Radio Track od sierpnia do października ub.r. stacja miała równe 2 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 2,2 proc. przed rokiem i 3,3 proc. dwa lata temu.

Coraz więcej poza reklamami
TOK FM Premium obejmuje trzy główne pakiety: miesięczny i roczny dla pojedynczych użytkowników (standardowo kosztują odpowiednio 29,90 i 252 zł) oraz roczny dla trójki słuchaczy (za 504 zł).
Agora nie ujawnia, ile średnio płaci każdy użytkownik oferty ani ile wynoszą łączne przychody od nich.
Wiadomo natomiast, że coraz większą część jej całego segmentu radiowego (obejmującego wszystkie stacje Grupy Radiowej Agory i te Eurozetu) stanowi działalność pozareklamowa. W minionym kwartale jego łączne przychody zwiększyły się rok do roku o 7,7 proc. do 92 mln zł, z czego te z reklam – z 2,6 proc. o 2,6 proc. do 77,8 mln.

Natomiast wpływy pozareklamowe poszybowały o 48 proc. – z 9,6 do 14,2 mln zł. W efekcie w zeszłym kwartale stanowiły już 15,4 proc. całkowitych wpływów segmentu, wobec 11,2 proc. przed rokiem.
W nadającej TOK FM spółce Inforadio 66,1 proc. udziałów ma Agora, zaś pozostałe należą do firmy wydającej "Politykę". Jak już opisywaliśmy, w ub.r. spółka zanotowała spadek przychodów o 2,2 proc. do 18,69 mln zł oraz zysku netto z z 4,13 do 2,69 mln. Cały zysk wypłaciła udziałowcom.











