Tomasz Frankowski jako „łowca marek” reklamuje z rodziną sklepy 50 style (wideo)

Ruszyła telewizyjno-internetowa kampania reklamowa sklepów odzieżowych 50 style (należących do Marketing Investment Group) z udziałem ich ambasadora - byłego piłkarza Tomasza Frankowskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Frankowski jako „łowca marek” reklamuje z rodziną sklepy 50 style (wideo)

W spotach 50 style Frankowski występuje razem ze swoją rodziną: żoną i dziećmi. Wspólnie przeglądają i kupują ubrania i buty dostępne w tych sklepach.

Przypomnijmy, że Tomasz Frankowski został ambasadorem reklamowym 50 style w maju br. (więcej na ten temat).

Obecna akcja obejmuje 30-sekundowy spot emitowany w TVN (m.in. przy najpopularniejszych programach i serialach) oraz serwisie Player.pl, 8-sekundowe spoty sponsorskie pokazywane przy "Mam talent” oraz sponsorowanie konkursu w aplikacji mobilnej promującej ten program.

Kreacją kampanii zajął się departament marketingu firmy Marketing Investment Group, a produkcją spotów - Outstanding Studios.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"