- Bohaterem marki Łomża od kilku lat niezmiennie pozostaje Adam Woronowicz, w charakterystycznej kreacji Pana Łomżuni. Okazjonalnie towarzyszą mu inne postacie, jak miało to miejsce w niedawnej kampanii radlerów Łomży 0% z Anną Dereszowską i Tamarą Arciuch. Podobnie jest z Tomaszem Karolakiem, który z okazji zbliżających się Świąt wcielił się w postać Świętego Mikołaja - mówi Dawid Błaszczyk, dyrektor działu marketingu i trade marketingu Van Pur.
Trwająca kampania ma na celu ugruntowanie rynkowej pozycji Łomży. Jak podaje producent, po dziesięciu miesiącach tego roku sprzedaż ilościowa marki wzrosła o ponad 11 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2024, co przy spadającym o 6 proc. rynku piwa w Polsce jest bezprecedensową sytuacją.
Nowy świąteczny spot Łomży będzie emitowany przez cały grudzień we wszystkich dużych stacjach TV oraz w kanałach tematycznych. Będzie obecny również w serwisach VOD, social mediach czy w serwisie YouTube.

Firma nie podaje, jaka agencja reklamowa odpowiadała za przygotowanie kampanii.
ŁOMŻA - Zima w Swoim Tempie 2026
Tomasz Karolak występował w tym roku m.in. w reklamie radia RMF FM.











