Tomasz Kordowski specjalistą ds. public relations w PR time

Tomasz Kordowski dołączył do agencji PR time, obejmując stanowisko specjalisty ds. public relations. Wcześniej przygotowywał projekty PR dla firm z branży healthcare i FMCG oraz organizacji pozarządowych.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

Jako specjalista ds. public relations w PR time Tomasz Kordowski odpowiada za wsparcie bieżących projektów PR agencji. Pracuje w zespole obsługującym głównych klientów firmy.

Wcześniej przez dwa lata Kordowski realizował projekty z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, w tym również CSR, dla firm z branży healthcare i FMCG oraz organizacji pozarządowych, m.in. Wyeth Polska, Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris i Novartis Poland. Dla ZM Pamso współtworzył kampanię „Zawsze świeże” wpisaną przez FOB do raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” za rok 2008.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?