Top 95 kanałów tematycznych: rekordowy wzrost TTV i TVP Seriale

W marcu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności została TTV, która jednocześnie zyskała najwięcej w zestawieniu. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Discovery Channel. Top 95 kanałów w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych (bez stacji newsowych) w marcu 2013 roku zajęła nadająca naziemne stacja TTV. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej udział tego kanału wzrósł zdecydowanie najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 652,2 proc. i tym samym wyniósł 0,87 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W marcu 2012 roku stacja ta zajmowała miejsce 58.

Z miejsca piątego na drugie awansował Eurosport. Zanotował on wzrost udziału o 13,8 proc. do poziomu ponad 0,83 proc. Na podium uplasowała się jeszcze stacja TVP Seriale, która rok temu zajmowała miejsce 13. Natomiast jej udział w marcu br. wyniósł około 0,83 proc. po wzroście o 71,7 proc.

Tuż za podium uplasował się filmowy kanał AXN, który zanotował spadek udziału o 10,8 proc. do 0,74 proc. Rok wcześniej stacja ta była wiceliderem.

Z kolei na piątym miejscu (po awansie aż z pozycji 64.) uplasowało się dziecięce MiniMini+. Udział tego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,72 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej jej wynik wzrósł o 18,8 proc.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie stacje jak Nickelodeon, Discovery Channel, Polsat Sport, Disney Channel oraz Cartoon Network.

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2013 roku pierwsze miejsce zajęła stacja Discovery Channel, której udział poszedł do góry o 18,5 proc. do poziomu 1,09 proc. Rok wcześniej stacja ta była wiceliderem.

W tym zestawieniu na drugie miejsce, z pozycji 14., awansowały TVP Seriale (0,92 proc., + 72,5 proc.). Z kolei na ostatnie miejsce podium - z pozycji lidera - spadł kanał AXN (0,89 proc., - 10,4 proc.).

Również i tutaj największy wzrost (wynoszący aż 559,8 proc) zanotowała TTV, która awansowała z pozycji 60. na 8. 

Zestawienie obejmuje kanały tematyczne z wyłączeniem stacji informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement udostępnione zostały dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online