Piątą edycję reality-show „Top Chef” oglądać można w Polsacie w środy o godz. 20.40 począwszy od 9 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność formatu wyniosła 1,74 mln widzów. Przełożyło się to na 11,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,87 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek programu.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Top Chef” zyskał 210 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki trzeciej serii programu śledziło bowiem 1,53 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 10,06 proc. oraz 14,38 proc. (więcej na ten temat).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hell-s-kitchen-ze-wzrostem-widowni-polsat-wiceliderem-rynku ##

W czasie emisji „Top Chefa” Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co przekłada się na 25,16 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają TVP1 (przede wszystkim „Kryptonim szef”, debaty oraz „Po prostu. Program Tomasza Sekielskiego”; 7,30 proc.) i TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Wesołowska i mediatorzy” i „Kto poślubi mojego syna?”; 7,04 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN wyprzedza Jedynkę.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 10,67 proc.











