Top10 spotów na YouTubie: Barbie, Nike, Toyota, PlayStation, iPhone 6s, Emirates (wideo)

Na YouTubie zdecydowanie najpopularniejszymi spotami marketingowymi w październiku br. były reklamy marek Barbie i Extra Gum. W czołowej dziesiątce znalazły się też klipy promujące m.in. Nike, Surface Booka, Toyotę, PlayStation, iPhone’a 6s i Emirates.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Top10 spotów na YouTubie: Barbie, Nike, Toyota, PlayStation, iPhone 6s, Emirates (wideo)

Spot lalek Barbie „Imagine The Possibilities”, o którym szerzej pisaliśmy w połowie października, przez cały poprzedni miesiąc zanotował na YouTubie 12,42 mln obejrzeń. Poziom 10 mln wyświetleń przekroczyła jeszcze reklama gum do żucia Extra Gum zatytułowana „The Story of Sarah & Juan”.

Zimowy spot Nike ze sponsorowanymi przez tę firmę sportowcami (więcej o nim) obejrzano prawie 8 mln razy. Klip promujący zestaw toaletowy Squatty Potty zanotował 5,66 mln wyświetleń, a spot Surface Booka - 5 mln.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/always-honda-beats-samsung-ikea-audi-wszystkie-zlote-spoty-z-cannes-lions-wideo ##

W drugiej połowie rankingu uplasowały się m.in. reklama linii Emirates z udziałem Jennifer Aniston (więcej o tym), spot Toyoty z bohaterami filmu „Powrót do przyszłości” (zobacz szczegóły), klip iPhone’a 6s z Jamiem Foxxem oraz reklamy PlayStation i Boeninga.

W statystykach wzięto pod uwagę zarówno naturalne odtworzenia klipów przez użytkowników, jak i płatne emisje.

We wrześniu na YouTubie najpopularniejsze były spoty promujące „FIFA 16”, Google i H&M (zobacz całe zestawienie), w sierpniu - reklamy DC Shoes, ROC by Monster i Lexusa, a w lipcu - spoty Always, Coca-Coli i GoPro.

10 najpopularniejszych spotów na YouTubie w październiku 2015 roku

1. Barbie: „Imagine The Possibilities”

Liczba obejrzeń w październiku: 12 418 940Agencja kreatywna: BBDOAgencja mediowa: Starcom

 

2. Extra Gum: „The Story of Sarah & Juan”

Liczba obejrzeń w październiku: 11 029 187Agencja kreatywna: Energy BBDOAgencja mediowa: Starcom Mediavest Group; Mediacom

 

3. Nike: „Snow Day”

Liczba obejrzeń w październiku: 7 995 747Agencja kreatywna: Wieden + KennedyAgencja mediowa: Razorfish

 

4. Squatty Potty: „This Unicorn Changed the Way I Poop”

Liczba obejrzeń w październiku: 5 663 676Agencja kreatywna: Harmon Brothers

 

5. Microsoft: „The New Microsoft Surface Book”

Liczba obejrzeń w październiku: 5 000 488Agencja mediowa: Dentsu Aegis

 

6. Emirates: „Emirates A380 with Jennifer Aniston”

Liczba obejrzeń w październiku: 4 494 860Agencja kreatywna: Young & RubicamAgencja mediowa: Havas

 

7. Toyota: „Fueled by the Future”

Liczba obejrzeń w październiku: 4 249 146Agencja kreatywna: Droga5Agencja mediowa: Saatchi & Saatchi Los Angeles

 

8. PlayStation: „Holiday 2015 Commercial Featuring Star Wars Battlefront”

Liczba obejrzeń w październiku: 4 015 261Agencja kreatywna: BBH New YorkAgencja mediowa: Carat

 

9. iPhone 6s: „Flip a Coin”

Liczba obejrzeń w październiku: 3 265 979Agencja kreatywna: TBWAMedia Arts LabAgencja mediowa: OMD

 

10. Boeing: „Lightest. Metal. Ever”

Liczba obejrzeń w październiku: 3 257 208Agencja kreatywna: FCB ChicagoAgencja mediowa: TMP Worldwide

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję