Spot lalek Barbie „Imagine The Possibilities”, o którym szerzej pisaliśmy w połowie października, przez cały poprzedni miesiąc zanotował na YouTubie 12,42 mln obejrzeń. Poziom 10 mln wyświetleń przekroczyła jeszcze reklama gum do żucia Extra Gum zatytułowana „The Story of Sarah & Juan”.
Zimowy spot Nike ze sponsorowanymi przez tę firmę sportowcami (więcej o nim) obejrzano prawie 8 mln razy. Klip promujący zestaw toaletowy Squatty Potty zanotował 5,66 mln wyświetleń, a spot Surface Booka - 5 mln.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/always-honda-beats-samsung-ikea-audi-wszystkie-zlote-spoty-z-cannes-lions-wideo ##
W drugiej połowie rankingu uplasowały się m.in. reklama linii Emirates z udziałem Jennifer Aniston (więcej o tym), spot Toyoty z bohaterami filmu „Powrót do przyszłości” (zobacz szczegóły), klip iPhone’a 6s z Jamiem Foxxem oraz reklamy PlayStation i Boeninga.

W statystykach wzięto pod uwagę zarówno naturalne odtworzenia klipów przez użytkowników, jak i płatne emisje.
We wrześniu na YouTubie najpopularniejsze były spoty promujące „FIFA 16”, Google i H&M (zobacz całe zestawienie), w sierpniu - reklamy DC Shoes, ROC by Monster i Lexusa, a w lipcu - spoty Always, Coca-Coli i GoPro.
10 najpopularniejszych spotów na YouTubie w październiku 2015 roku
1. Barbie: „Imagine The Possibilities”
Liczba obejrzeń w październiku: 12 418 940Agencja kreatywna: BBDOAgencja mediowa: Starcom

2. Extra Gum: „The Story of Sarah & Juan”
Liczba obejrzeń w październiku: 11 029 187Agencja kreatywna: Energy BBDOAgencja mediowa: Starcom Mediavest Group; Mediacom

3. Nike: „Snow Day”
Liczba obejrzeń w październiku: 7 995 747Agencja kreatywna: Wieden + KennedyAgencja mediowa: Razorfish

4. Squatty Potty: „This Unicorn Changed the Way I Poop”
Liczba obejrzeń w październiku: 5 663 676Agencja kreatywna: Harmon Brothers

5. Microsoft: „The New Microsoft Surface Book”
Liczba obejrzeń w październiku: 5 000 488Agencja mediowa: Dentsu Aegis

6. Emirates: „Emirates A380 with Jennifer Aniston”
Liczba obejrzeń w październiku: 4 494 860Agencja kreatywna: Young & RubicamAgencja mediowa: Havas
7. Toyota: „Fueled by the Future”
Liczba obejrzeń w październiku: 4 249 146Agencja kreatywna: Droga5Agencja mediowa: Saatchi & Saatchi Los Angeles
8. PlayStation: „Holiday 2015 Commercial Featuring Star Wars Battlefront”
Liczba obejrzeń w październiku: 4 015 261Agencja kreatywna: BBH New YorkAgencja mediowa: Carat
9. iPhone 6s: „Flip a Coin”
Liczba obejrzeń w październiku: 3 265 979Agencja kreatywna: TBWAMedia Arts LabAgencja mediowa: OMD
10. Boeing: „Lightest. Metal. Ever”
Liczba obejrzeń w październiku: 3 257 208Agencja kreatywna: FCB ChicagoAgencja mediowa: TMP Worldwide











