Toruń za pół ceny

Rusza jesienna odsłona tegorocznej akcji „Toruń za pół ceny” organizowanej przez Gminę Miasta Toruń i Radio ZET Gold. W tym roku odbędzie się w dniach od 27 do 29 września 2013 r.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Udział w przedsięwzięciu potwierdziło 136 firm, w tym hotele, restauracje, kawiarnie, kluby, instytucje kulturalne i sportowe, sklepy i gabinety kosmetyczne, firmy związane z branżą rozrywkową.

Wśród partnerów znalazły się instytucje związane z akcją od początku oraz takie, które niedawno rozpoczęły swoją działalność. Zgłoszone punkty partnerskie obniżą ceny swych produktów i usług o 50 %.

- W tak bogatej bazie każdy znajdzie coś dla siebie. Za połowę ceny będzie można odwiedzić najpopularniejsze atrakcje turystyczne, wybrać się na pokaz w planetarium czy podziwiać panoramę toruńskiej starówki z pokładu statku. Smakosze będą mieli możliwość skosztowania specjałów toruńskich restauratorów, a klubowicze mogą bawić się na niezapomnianych imprezach. Najmłodsi zaś będą mogli hasać do woli w jednym z centrów zabaw – zachęca dyrektor Biura Toruńskiego Centrum Miasta Andrzej Szmak.

Podobnie jak w roku ubiegłym, w jednym z ogródków letnich na starówce – tym razem w Manekinie - zostanie zorganizowane plenerowe studio Radia ZET Gold, które w terminie 27-29.09.2013 nadawać będzie z Rynku Staromiejskiego. Na 92,8 fm będzie można usłyszeć informacje o codziennych atrakcjach, wywiady i rozmowy w partnerami wydarzenia oraz samymi uczestnikami akcji - mieszkańcami Torunia oraz turystami.

Działania prowadzone w ramach akcji „Toruń za pół ceny” mają na celu przedłużenie sezonu turystycznego, integracji społeczności lokalnej oraz prezentacją towarów i usług oferowanych przez partnerów, poprzez sprzedaż za pół ceny przez trzy dni trwania akcji promocyjnej.

Lista obiektów uczestniczących w akcji „Toruń za pół ceny” zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.torun-za-pol-ceny.pl. Dodatkowo w lokalach partnerskich w widocznym miejscu zostaną umieszczone plakaty reklamowe, tak aby zainteresowani turyści oraz mieszkańcy Torunia nie mieli wątpliwości, których lokali czy instytucji dotyczy zniżka.

Aby zachęcić do odwiedzenia grodu Kopernika, informacje o akcji „Toruń za pół ceny” będą ogłaszane w mediach o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim. W ten sposób o prowadzonych działaniach dowiedzą się nie tylko torunianie, ale i mieszkańcy innych regionów Polski. Ulotki reklamujące akcję dołączone zostaną do wydań dziennika METRO w kilku miastach Polski.

19 września na ulicach Olsztyna, Trójmiasta, Łodzi, Bydgoszczy i Poznania jeździła mobilna reklama promująca toruńską akcję, natomiast w sobotę 21 września oddział toruńskich halabardników, w których role wcielili się aktorzy Teatru Impresaryjnego „Afisz”, zapraszali mieszkańców Gdyni, Sopotu, Gdańska i Olsztyna do odwiedzenia grodu Kopernika i skorzystania z ofert, jakie w ramach „Torunia za pół ceny” przygotowano.

Tegorocznej edycji już po raz drugi akcji towarzyszy konkurs „Korona Smakosza” przygotowany przez halę MAKRO w Toruniu.

Czym jest „Korona Smakosza”?

- „Korona Smakosza” to kulinarny plebiscyt miejski, w ramach, którego wyróżniane są najlepsze, najbardziej lubiane i cenione lokale gastronomiczne w naszym mieście. Głównym celem akcji jest promocja toruńskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów – mówi Tomasz krupski, dyrektor Hali MAKRO Toruń.

W Toruniu plebiscyt odbywa się równolegle z akcją „Toruń za pół ceny”. Po raz pierwszy „Korona Smakosza” ma również partnera ogólnopolskiego – jest nim popularny serwis Gastronauci.pl, który co miesiąc odwiedza ponad milion sympatyków kulinariów i jedzenia poza domem.

Każda osoba, która w dniach 27-29 września odwiedzi restauracje oznaczone plakatami z logotypem „Korony Smakosza”, będzie mogła oddać swój głos w plebiscycie. Goście restauracji oceniają je w 9 kategoriach: wystrój lokalu, jakość obsługi, smak potraw, atmosfera, lokal na spotkania z przyjaciółmi, lokal na wyjścia rodzinne, lokal na romantyczny wieczór, lokal na lunch, lokal z najlepszą relacją jakość – cena.

Restauracja, która otrzyma najwięcej głosów i punktów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bon na zakupy w hali MAKRO. Przewidziano również nagrody dla klientów biorących udział w głosowaniu. Pełny regulamin akcji oraz listę lokali, które biorą udział w plebiscycie znaleźć można na stronie www.koronasmakosza.pl, www.torun-za-pol-ceny.pl i www.btcm.torun.pl.

Nagrodami dla restauracji są statuetki Korony Smakosza oraz bony do MAKRO o wartości 1000 zł za I miejsce w każdej z 9 kategorii.

Nagrody rzeczowe wędrują również do konsumentów, którzy oddają głosy w plebiscycie.

Korona Smakosza jest plebiscytem cieszącym się prestiżem w wielu miastach. W 2012 roku odbyła się w 12 lokalizacjach: w Rybniku, Gdańsku, Rzeszowie, Łodzi, Katowicach, Zabrzu, Toruniu, Lublinie, Poznaniu, Szczecinie, Koszalinie i Warszawie. W sumie o Koronę Smakosza walczyło 450 lokali, a głosy na swoje ulubione restauracje oddało ponad 30 tysięcy konsumentów z całej Polski.

Każdy z właścicieli restauracji czy barów z miast, w których plebiscyt miał miejsce, bardzo chwalił sobie uczestnictwo w akcji, zwłaszcza że była ona połączona z tzw. „Weekendem za pół ceny”. Właściciele zaobserwowali wzmożone zainteresowanie lokalami oraz podwyższoną frekwencję – nie tylko w ciągu weekendu oraz w trakcie trwania plebiscytu, ale na dłuższą metę.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz lista uczestników akcji „Toruń za pół ceny” i ich oferty na stronie www.torun-za-pol-ceny.pl, www.btcm.torun.pl, www.torun.pl.

Organizatorzy: Gmina Miasta Toruń - Biuro Toruńskiego Centrum Miasta oraz Radio ZET Gold. Partnerami akcji są: MAKRO Toruń, Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń oraz Centrum Handlowe „Kometa”. Partnerzy medialni to: Gazeta Wyborcza, TVK Toruń, Teraz Toruń, www.kulturalnytorun.pl, www.orbitorun.pl, opieka medialna: TVP Bydgoszcz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów