Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej 6” na antenie TVN oglądać można było w środy o godz. 21.35, w okresie od 6 września do 29 listopada br.
Średnia widownia cyklu września wyniosła 653 tys. osób, co przełożyło się na 6,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,57 proc. w grupie 16-49 oraz 8,25 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek produkcji z 29 listopada - zgromadził przed telewizorami 787 tys. oglądających.

Dla porównania, nadawany rok temu w tym samym paśmie „Top model 11” śledziło o 229 tys. widzów więcej. Było to 882 tys. osób, a udział TVN w rynku wynosił 8,97 proc. w 4+ i 13,23 proc. w 16-49.
TVN w paśmie nadawania „Totalnych remontów Szelągowskiej” czyli w poniedziałki miedzy godz. 21.35 a 22.37 miał 6,32 proc. udziału. Stacja zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupach 16-49 i 20-54 TVN był liderem.

W ramach projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie „Totalnych remontów Szelągowskiej” dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/elzbieta-romanowska-nasz-nowy-dom-zwolniona-katarzyna-dowbor,7169461078210177a ##











