PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Toyota uruchamia globalną inicjatywę korporacyjną „Start Your Impossible”
Toyota i Mazda stawiają na samochody elektryczne. Mają powstać akumulatory nowej generacji
Toyota nadal najcenniejszą marką motoryzacyjną świata, najszybciej zyskuje Tesla (Top 10)
Toyota nadal najcenniejszą marką motoryzacyjną świata, najszybciej zyskuje Tesla (Top 10)
„Poznaj hybrydy” - Włodzimierz Zientarski znów reklamuje Toyotę (wideo)
„Poznaj hybrydy” - Włodzimierz Zientarski znów reklamuje Toyotę (wideo)
Mniej reklam samochodów w telewizji i na outdoorze, liderem Volkswagen mocno w górę BMW (analiza)
Toyota przenosi obsługę reklamową i mediową w Europie do agencji The&Partnership
Heads Advertising ze stałą obsługą Lexusa w czterech krajach
Heads Advertising ze stałą obsługą Lexusa w czterech krajach
Dentsu tłumaczy się z zawyżonych stawek w rozliczeniach z reklamodawcami
Maciej Gorzelak po roku wraca do Toyota Motor Poland
Toyota Motor Poland i Renault Polska dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group Polska
Saatchi & Saatchi Interactive Solutions będzie reklamować Toyotę w kolejnych krajach Europy Środkowej
Burger King, Heineken, Samsung, „House of Cards” - najbardziej kreatywne kampanie z Cannes Lions 2016 (wideo)
Burger King, Heineken, Samsung, „House of Cards” - najbardziej kreatywne kampanie z Cannes Lions 2016 (wideo)
Puma w reklamie Toyoty, Nike w spotach T-Mobile i Krispolu z piłkarzami. "Dziwna, ale udana kopromocja"
Puma w reklamie Toyoty, Nike w spotach T-Mobile i Krispolu z piłkarzami. "Dziwna, ale udana kopromocja"
Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną (Top 10)
Grzegorz Krychowiak ambasadorem marketingowym Toyoty RAV4, na razie bez reklam ATL-owych (wideo)
Grzegorz Krychowiak ambasadorem marketingowym Toyoty RAV4, na razie bez reklam ATL-owych (wideo)
Reklamy tygodnia: Coca-Cola, HejtStop, „Hello”, Pepsi Light, Toyota (wideo)
Reklamy tygodnia: Coca-Cola, HejtStop, „Hello”, Pepsi Light, Toyota (wideo)