Centrala Toyota Motor Europe nawiązała współpracę z The&Partnership bez przetargu. Ta sieć reklamowa została wybrana przez władze koncernu jako wiodąca w zakresie m.in. obsługi kreatywnej i mediowej. Zajmie się przede wszystkim działaniami dla marki Toyota, głównie tworzeniem strategii marki wokół tego, jak ludzie obecnie korzystają z mediów i kupują samochody oraz na wsparciu Toyoty w przejściu do bardziej zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Dotychczas japoński koncern współpracował z agencjami Saatchi&Saatchi w zakresie kreacji oraz z domem mediowym Zenith w zakresie planowania i zakupu mediów.
Karl Schlicht, wiceprezes Toyota Motor Europe wyjaśnia, że celem firmy jest umocnienie wizerunku marki Toyota w Europie oraz maksymalizacja efektywności inwestycji mediowych. - Wierzymy, że tego wymaga nowy model biznesowy, który zakłada działania bardziej zorientowane na klienta, z cyfrową transformacją w centrum tych działań. Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z The&Partnership, która teraz będzie naszą jedyną wiodącą agencją dla wszystkich działań marketingowych, internetowych i mediowych w całej Europie - powiedział Schlicht.












