Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety wczerwcu 2008 r. wyniosła 478 106 egz., czyli 2 proc. mniej niż wanalogicznym okresie 2007 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej"(Agora) wyniosła 380 571 egz. Jest to wynik o 8,5 proc. gorszy niżw czerwcu 2007 roku.
Na trzecim miejscu utrzymał się "Super Express" (Murator), którypodniósł swoją sprzedaż o 2 proc. do 197 699 egz.
Tuż za podium znalazła się "Rzeczpospolita" (Presspublika),która zanotował spadek o 3,2 proc. W czerwcu br. tytuł sprzedawałsię w ilości 135 988 egz.
Na piątym miejscu znalazł się "Dziennik" (Axel Springer Polska)ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 92 649 egz. (spadek o 48proc.)

W czerwcu br. w porównaniu z majem br. wzrosła sprzedaż "Faktu" i"Przeglądu Sportowego".











