Travelist po rocznej nieobecności spowodowanej pandemią COVID-19 wraca z kampanią telewizyjną. Spoty emitowane będą do połowy lipca br. Kampania zakłada obecność w stacjach TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych z portfolio obu stacji. W ramach kampanii, emitowane będą spoty 30 i 15 sec, Za adaptację spotów odpowiada agencja Labcon.
Jak podkreśla w swojej wypowiedzi Krzysztof Dębski, marketing director Travelist kampania jest długo wyczekiwanym powrotem do normalności. - To już kolejna kampania realizowana we współpracy z Group One. Bardzo się cieszę, że po roku przerwy i wielu miesiącach niepewności, ponownie możemy postawić na obecność w telewizji linearnej. Z uwagi na panujące obostrzenia w hotelarstwie, jeszcze 2 miesiące temu to wcale nie było takie oczywiste - mówi. Komunikację w telewizji wspiera kampania performance w kanałach SEM, Facebook, afiliacja, mailing, remarketing.












