Trudności w wyszukiwarkach

72 procent amerykańskich internautów korzystających z wyszukiwareknapotyka w nich na różne trudności.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanieKelton Research przeprowadzone na zlecenie firmy Autobytel Inc.,takie trudności to niemożliwość uzyskania poszukiwanych informacjii rosnąca w związku z tym niecierpliwość i frustracja.

3/4 internautów dotkniętych takimi problemami odchodzi odkomputera nie uzyskując poszukiwanej wiedzy.

Prawie 40 procent badanych określiło odszukanie wnajpopularniejszych wyszukiwarkach, takich jak Google czy Yahoo,prawidłowych i odpowiednich dla nich informacji na tematy związanez samochodami, jako kłopotliwe i zabierające sporo czasu. Pretensjedotyczyły tutaj głównie zalewu wyników w wyszukiwarkach orazprzewagi wyników sponsorowanych.

Co więcej, prawie 3/4 takich osób zrezygnowało z zakupusamochodu, gdyż uznało cały proces za zbyt kłopotliwy ifrustrujący.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"