Trzy agencje walczą o budżet Stella Artois

Firma piwowarska InBev wyselekcjonowała londyńskie biura agencjiEuro RSCG, Mother oraz Publicis do rywalizacji o globalny budżetreklamowy marki Stella Artois.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przez ostatnie 26 lat budżet ten obsługiwała wchodząca w składInterpublic Group agencja Lowe, która teraz odmówiła wzięciaudziału w przetargu - informuje serwis Adweek. W ubiegłym rokuglobalne wydatki marki piwa na promocję w najważniejszych mediachprzekroczyły poziom 40 milionów dolarów.

Pozostająca w konkursie agencja Mother ostatnio przejęłakreatywne obowiązki dla lżejszej wersji piwa Stella Artois z4-procentową zawartością alkoholu.

Obecnie InBev jest w trakcie przejmowania za 52 miliardy dolarówamerykańskich browarów Anheuser-Busch. Transakcja ma zostaćsfinalizowana do końca bieżącego roku, a nowa firma będzie nosićnazwę Anheuser-Busch InBev.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"