Trzy agencje walczą o globalny budżet reklamowy Lenovo

Przetarg na globalny budżet reklamowy Lenovo wkroczył w decydującą fazę. Rywalizują trzy agencje.

km
km
Udostępnij artykuł:

Finaliści to Ogilvy, Saatchi & Saatchi i CPB, a wartość budżetu reklamowego chińskiej firmy szacuje się na blisko 100 milionów dolarów. Pierwsza z wymienionych agencji jest obecnie odpowiedzialna za budżet reklamowy należącej do Lenovo marki laptopów ThinkPad.

Lenovo to największy w Chinach i czwarty największy na świecie sprzedawca komputerów, po firmach Hewlett-Packard, Acer i Dell.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"