Tulip już nie chce Commodore

Holenderski producent komputerów, firma Tulip, sprzedaje prawa do legendarnej marki Commodore

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nabywcą jest amerykańska firma Yeahronimo Media Ventures, a wartość transakcji to 33 mln USD.

Holenderska firma posiada prawa do marki Commodore od września 1997. Teraz przekazuje je Amerykanom. Yeahronimo Media Ventures nie wypłaci Tulipowi całej kwoty od razu - spłata transakcji zakończy się w roku 2010.

Tulip niedawno rozpoczął sprzedaż urządzenia C64 Direct-to-TV, będącego podłączanym do telewizora joystickiem, w którym zintegrowano zestaw klasycznych gier z komputera Commodore 64. W maju, kiedy urządzenie było zapowiadane, Tulip przedstawiał je jako „pierwszy z całej serii produktów rozrywkowych wykorzystujących nazwę i logo Commodore”. Najwyraźniej jednak nastąpiła zmiana planów i choć na rynek zapewne trafią kolejne produkty firmowane logo Commodore, to Tulip nie będzie mieć z nimi nic wspólnego.

Źródło informacji: The Register

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji