TVN liderem, duży spadek TV Puls. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej stacji TVN w okresie od 4 do 10 listopada 2013 roku wzrósł o 0,62 pkt. proc. do 13,40 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,42 proc. i wyniósł 12,62 proc. Natomiast ostatnie miejsce podium należało do Polsatu, którego wynik wyniósł 11,77 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,56 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,84 proc.; do góry o 0,10 pkt. proc.).

Na szóstym miejscu uplasował się kanał TV Puls z udziałem wynoszącym 3,09 proc. Tydzień wcześniej jego udział był o 0,73 pkt. proc. wyższy, ale wówczas stacja ta zanotowała rekordowy wynik w historii.

Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,18 pkt. proc. do 1,24 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 1,01 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVP Seriale (1,24 proc.; + 0,01 pkt. proc), TTV (1,16 proc.; + 0,01 pkt. proc), ATM Rozrywka (0,97 proc.; + 0,03 pkt. proc), Discovery (0,84 proc.; + 0,09 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,83 proc.; + 0,07 pkt. proc).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasowała się telewizja TVN, która zyskała tutaj 0,93 pkt. proc. do 15,55 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 0,37 pkt. proc. do 12,08 proc. Natomiast ostatnia lokata podium należała do TVP2 (wzrost udziału o 0,18 pkt. proc. do poziomu 9,40 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,26 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,41 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,77 mln).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 04.11.2013 - 10.11.2013 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 04.11.2013 - 10.11.2013 - grupa 16-49

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu