Udział liderującej telewizji TVN w okresie od 7 do 13 października 2013 roku wzrósł o 0,40 pkt. proc. do 13,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,73 proc. i wyniósł 12,74 proc. Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł Polsat, którego wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 11,84 proc., po spadku o 1,27 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,31 proc.; w górę o 0,74 pkt. proc.).Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował wzrost udziału o 0,09 pkt. proc. do 1,29 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,07 pkt. proc. do 1,07 proc.Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVN7 (3,88 proc.; + 0,40 pkt. proc), TV4 (3,06 proc.; + 0,18 pkt. proc), Puls 2 (1,32 proc.; + 0,09 pkt. proc), TTV (1,07 proc.; + 0,12 pkt. proc), TV6 (0,84 proc.; + 0,05 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,75 proc.; + 0,04 pkt. proc).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycja lidera również należała do telewizji TVN, która zyskała tutaj 0,49 pkt. proc. do 16,14 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,16 pkt. proc. do 13,08 proc. Ostatnia lokata podium należała do TVP2 (wzrost udziału o 0,87 pkt. proc. do poziomu 9,66 proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,04 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.Drugie miejsce zajął eliminacyjny mecz piłki nożnej do MŚ 2014, w którym Polska zmierzyła się z Ukrainą (5,92 mln widzów).Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,63 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,40 mln).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.10.2013 - 13.10.2013 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.10.2013 - 13.10.2013 - grupa 16-49











