TVN Media podaje cenniki i rabaty reklamowe na 2017 rok

Biuro Reklamy TVN Media (obsługuje stacje TVN i szereg zewnętrznych kanałów tematycznych) ogłosiło politykę sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2017 roku. Fundamentalne zasady pozostają niezmienione. Nowością jest nowy klaster negocjacyjny dla klientów z budżetem powyżej 44 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Fundamentalne zasady funkcjonowania polityki handlowej pozostają w 2017 roku niezmienione. Najważniejsze z nich to jednolite warunki handlowe uzależnione od wysokości rzeczywistych inwestycji, wzajemne respektowanie obowiązujących formalnie deklaracji oraz transparentność podejmowanych działań wspartą publikacją raportów niezależnych audytorów potwierdzających brak odstępstw od obowiązujących reguł - mówi Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media.

Podobnie jak w 2016 roku zachowano podział na reklamodawców rozwojowych (wydają do 2 mln zł), kluczowych (siedem grup z wydatkami w przedziałach od 2 do 17 mln zł), strategicznych (3 grupy wydające od 17 do 25 mln zł i więcej).

Maksymalny rabat (zarówno w TVN jak i w pakiecie Premium TV) wynosi dla reklamodawców rozwojowych 24 proc., dla kluczowych - od 28 do 47 proc., a dla strategicznych - 50 proc. Ci marketerzy, którzy wydadzą przez cały rok więcej niż 20 mln zł mogą negocjować rabaty indywidualnie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-polska-zmienia-zasady-sprzedazy-reklam-podnosi-prog-wydatkow-do-indywidualnych-rabatow ##

TVN Media wprowadziło dodatkowych klaster negocjacyjny dla reklamodawców, którzy wydadzą w kanałach i serwisach internetowych obsługiwanych prze firmę (na kampanie spotowe, sponoring i lokowanie produktu w TVN, internecie i kanałach Premium TV) powyżej 44 mln zł. Nowością jest wprowadzenie minimalnego CPP (koszt dotarcia z reklamą do 1 proc. grupy docelowej) dla klastra 25 mln+.

grafika

Oprócz tych rabatów, podobnie jak w latach poprzednich przewidziano rabaty dodatkowe. Wśród nich m.in. premiowane dodatkową zniżką będą: udział opcji zakupu cennikowego, zakup bezpośredni, agencyjny, inwestycyjny i dla Reklamodawcy Rozwojowego, a także rabat za roczną deklarację cennikową w programie TVN, rabat sezonowy/rabat specjalny, rabat okresowy - wyprzedażowy.

Rabat dla reklamodawcy rozwojowego przewidziano dla firm, które zadeklarują minimalny udział wydatków rocznych na kampanie reklamowe dla programu TVN w stosunku do wszystkich rocznych wydatków telewizyjnych netto na reklamę w wysokości minimum 40 proc. - wtedy otrzymają dodatkowo – podobnie jak rok temu - do 5 proc. rabatu.

Rabat za roczną deklarację cennikową jest przydzielany, gdy reklamodawca w momencie składania deklaracji wydatków rocznych zadeklaruje 100 proc. udział cennika w zakupie w programie TVN w danym roku. Z kolei klient, który do 10 lutego 2017 roku podpisze z TVN Media umowę roczną na wydatki w TVN i w Premium TV otrzyma dodatkowo 2 proc. zniżki. Rabat za zakup bezpośredni w TVN Media wynosi 10 proc., zaś rabat agencyjny - maksymalnie wyniesie 15 proc.

grafika

Podobnie jak w tym roku, także w 2017 roku premiowany będzie zakup z cennika. Jego wysokość uzależniona jest od poziomu wydatków i jest inna dla każdego z klastrów. Wynosi od 7 do 20 proc. przy udziale opcji zakupu cennikowego w przedziale od 70 do 99,99 proc. oraz od 15 do 30 proc. przy zakupie w całości po cenniku.

TVN Media zapowiada nowe pakiety targetowane w kanale TVN, które będą ogłaszane w cennikach miesięcznych.

grafika

TVN Media jako drugie, po Biurze Reklamy Telewizji Polskiej, ogłosiło zasady polityki handlowej obowiązujące w 2017 roku. Polsat Media takich informacji nie ujawnia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online