TVN Media przekonuje, że wzbogacenie pakietów dorosłych Premium TV o kanały dziecięce pozwala na efektywne zwiększenie zasięgu w targetach dorosłych: kobiecych, męskich, miejskich, z wyższym dochodem oraz ogólnych. CPP dla pakietów MIX z kanałami dla dorosłych poszerzonych o kanały dziecięce pozostaje bez zmian.
- Ta zmiana umożliwia reklamodawcom jeszcze efektywniejsze dotarcie do grup celowych mających potencjał zakupowy. Tak skonstruowany produkt jest atrakcyjny dla właścicieli marek z kategorii o szerokim portfolio, jak np. FMCG. Komunikat reklamowy dotrze zarówno do dorosłych, jak i do dzieci, które coraz częściej partycypują w decyzjach zakupowych - podkreśla Andrzej Karasowski. - Pierwsze reakcje naszych klientów na nowy produkt są bardzo pozytywne - zaznacza.

Premium TV to część biura reklamy TVN Media obejmująca ofertę reklamową 55 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w pierwszej połowie br. wyniósł 24,5 proc. w grupie wiekowej 16-49 (wg danych Nielsen Audience Measurement).











