Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 marca 2015 roku zmniejszył się o 0,08 pkt. proc. do 13,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,03 pkt. proc. i wyniósł 12,26 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Wynik tej stacji to 12,02 proc., po wzroście o 0,87 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,02 proc.; w dół o 0,49 pkt. proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mali-giganci-hitem-rozrywkowym-tygodnia-celebrity-splash-mial-o-milion-mniej-widzow ##
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 46,39 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,33 pkt. proc.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,54 pkt. proc. do 14,52 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,13 pkt. proc. do 13,18 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, wynosząc 9,10 proc., w porównaniu do poprzedniego tygodnia się nie zmienił. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,07 pkt. proc. do 8,19 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 7,12 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.
Drugie miejsce należało do pierwszego premierowego odcinka nowej serii „Rancza” TVP1 z 6,86 mln widzów (emisja 8 marca). Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” TVP2 (4 marca; 5,48 mln oglądających).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.03.2015 - 08.03.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.03.2015 - 08.03.2015 - grupa 16-49











