Udział TVN Style w listopadzie br. wyniósł 0,68 proc. po wzroście względem listopada ub.r. aż o 103,9 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy wzrost w zestawieniu.
Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TVN Turbo, natomiast jego udział zmniejszył się o 3,5 proc. i wyniósł 0,50 proc. Na ostatnim miejscu podium - po spadku z pozycji wicelidera - znalazł się kanał TLC, a jego udział wyniósł 0,39 proc. Kanał ten zanotował spadek względem analogicznego okresu ub.r. o 7 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style, która awansowała z pozycji trzeciej i osiągnęła wynik na poziomie 0,92 proc. Jej udział wzrósł tutaj aż o 103,5 proc. - najbardziej w zestawieniu. Drugie miejsce zajęło TVN Turbo (0,82 proc. udziału, spadek o 3 proc.), a trzecie było TLC (0,52 proc., - 8,8 proc.).

Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 42,5 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w listopadzie br. był poradnik „Wiem co jem. Wiem co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 268 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż pięć pozycji. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play oraz TVN Turbo, zaś ostatnią lokatę zajęła audycja TLC.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.











