W sierpniu 2007 roku największe cennikowe wpływy z reklam zestacji telewizyjnych zanotował TVN - 107,1 mln zł, czyli o 27,9proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 r. Pozwoliło to stacjikierowanej przez Piotra Waltera awansować na pierwszą pozycję wrankingu najlepiej zarabiających z reklamy telewizyjnej - wynika zdanych firmy TNS OBOP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl(dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników, nie obejmująrabatów).
Na drugie miejsce spadła telewizja Polsat, która zanotowałaprzychody reklamowe na poziomie 97,4 mln zł (10,2 proc. więcej niżw lipcu 2006 r.).
Na trzecim miejscu uplasowała się stacja TVP1 z kwotą 93,6 mlnzł, o 34,7 proc. wyższą niż rok wcześniej.
Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała wzrost wpływów zreklam na poziomie 46,5 proc., do 54,5 mln zł.

Pierwszą piątkę zamknął Polsat Sport z kwotą 16,6 mln zł, któryzarobił najwięcej spośród wszystkich kanałów tematycznych.
X - rok wcześniej stacja znajdowała się poza TOP20* - powyższy ranking uwzględnia stacje wprowadzone przez TNS OBOPdo monitoringu reklamowego w marcu 2007 (AXN, TV Puls, Vh1,4fun.TV, Kino Polska, MiniMini, Polsat Sport, Polsat Zdrowie iUroda, Zone Europe)
Top 20 reklamodacówProcter & Gamble, Unilever-Bestfoods i Henkel to firmy, któreprzeznaczyły najwięcej na reklamę w telewizji w sierpniu 2007r.











