TVN24 na czele stacji tematycznych, TVP ABC zyskało najwięcej w czołówce (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w zeszłym miesiącu zajęło TVN24. Największy wzrost w czołówce zanotowała stacja TVP ABC. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w marcu 2017 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,09 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 10,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,24 proc., po wzroście o 8 proc.

Podium uzupełnia stacja TTV. Jej udział zwiększył się o 10,39 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,70 proc.

Oczko niżej znalazł się kanał TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,38 proc., po spadku o 0,72 proc.Pierwszą piątkę zestawienia zamyka Polsat News, który awansował z 6. lokaty (1,11 proc.; wzrost o 12,12 proc.).

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP ABC (1,06 proc.; wzrost o 35,90 proc. - największy w top 10), TVP Rozrywka (0,89 proc.; spadek o 22,61 proc. - największy w top 10), TVP3 (0,86 proc.; - 3,37 proc.), Stopklatka TV (0,83 proc.; - 16,16 proc.) i ATM Rozrywka (0,80 proc.; + 21,21 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-telewizji-marzec-2017-liderem-polsat ##

TOP 25 tematycznych 4+

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2017 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do marca 2016 roku zmniejszył się tutaj o 1,69 proc. i wyniósł 2,33 proc.

Drugą lokatę zajęła stacja TTV (2,01 proc.; wzrost o 15,52 proc.), a podium uzupełniają TVP Seriale (1,45 proc.; w dół o 14,71 proc.).

Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym 48,57 proc. do 1,04 proc., też pochwalić się mogło TVP ABC.

W tym ujęciu najwięcej straciło Polo TV - było to 21,64 proc. do 1,05 proc.

TOP 25 tematycznych 16-49

grafika

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele