Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w kwietniu 2016 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,74 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 30,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W kwietniu 2015 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 2,98 proc., po spadku w skali roku o 1,97 proc.
Podium uzupełnia stacja TTV. Jej udział zwiększył się o 14,93 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,54 proc.
Oczko niżej znalazły się TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,44 proc., po wzroście wynoszącym 9,92 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-z-najnizsza-ogladalnoscia-w-historii-rosnie-tvn24-m-jak-milosc-hitem-kwietnia ##

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka (1,06 proc.; w dół o 4,50 proc.).
W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (0,98 proc.; do góry o 4,26 proc.), TVP3 (0,92 proc.; - 5,15 proc.), Stopklatka TV (0,88 proc.; + 2,33 proc.), Fokus TV (0,84 proc.; + 33,33 proc. - największy wzrost w top 10) i Nickelodeon (0,78 proc.; - 6,02 proc. - największy spadek w top 10).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w kwietniu 2016 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do kwietnia 2015 roku zmniejszył się tutaj o 3,73 proc. i wyniósł 2,32 proc.
Drugą lokatę zajęła stacja TTV (1,86 proc.; wzrost o 20 proc.). Na podium znalazły się jeszcze TVP Seriale (1,68 proc.; do góry o 16,67 proc.).
Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym 64,52 proc. do 1,02 proc., również pochwalić się mógł Fokus TV.

Z kolei największy spadek w top 10 odnotowało TVP Info - było to 12,78 proc. do 1,16 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











