1,1 mln zł z emisji bloku reklamowego na rzecz akcji #TVNpomagajmysobie

Szacowane wpływy z wyemitowanego w sobotę, 12 grudnia bezpośrednio po głównym wydaniu „Faktów”, charytatywnego bloku reklamowego wyniosły 1,1 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,1 mln zł z emisji bloku reklamowego na rzecz akcji #TVNpomagajmysobie

Środki zostaną w całości przekazane na cel akcji #TVNpomagajmysobie, w ramach której dotknięte kryzysem związanym z COVID-19 restauracje przygotowują posiłki dla najuboższych.

- Dziękujemy wszystkim widzom i klientom Biura Reklamy TVN Media, którzy wsparli akcję #TVNpomagajmysobie. Dzięki temu, w całej Polsce będzie można zakupić kilkadziesiąt tysięcy posiłków dla osób najuboższych - komentuje Marcin Barcz, dyrektor komunikacji korporacyjnej TVN Grupa Discovery. - Przygotują je restauracje, które także przeżywają trudny okres a dzięki akcji nie tylko otrzymają zlecenia, ale również pomogą innym. To kolejny dowód na to, że w jedności tkwi wielka siła a ten trudny czas ciężko byłoby przetrwać bez siebie nawzajem - dodaje.

Zamówienia posiłków w restauracjach będą realizowane również z wpływów pozyskanych od sponsorów Biura Reklamy TVN Media, funduszy zebranych przez Fundację TVN „Nie jesteś sam” oraz z przychodu ze sprzedaży pakietu Start VOD w serwisie Player.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mikolajkowy-blok-reklamowy-2020-ile-dla-chorych-dzieci,7170421475972737a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"