Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 listopada 2015 roku zwiększył się o 0,45 pkt. proc. do 13,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 1,42 pkt. proc. i wyniósł 10,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,37 proc., po spadku o 0,74 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,44 proc.; w dół o 0,72 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,50 proc.; do góry o 1,32 pkt. proc.), TVN24 (3,74 proc.; + 0,37 pkt. proc.), TV Puls (3,31 proc.; + 0,48 pkt. proc.), TV6 (1,49 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat News (1,38 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,10 proc.; + 0,14 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1 proc.; + 0,05 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,68 pkt. proc. do 12,64 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 1,62 pkt. proc. do 11,68 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 9,20 proc., po wzroście o 0,94 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,68 pkt. proc. do 7,30 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 2 listopada oglądało 7,07 mln widzów.
Drugie miejsce należało do „Teleexpressu”, który 15 listopada do TVP1 przyciągnął średnio 4,92 mln widzów. Podium uzupełnia specjalne wydanie „Wiadomości” Jedynki z widownią na poziomie 4,87 mln osób (również 15 listopada).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.11.2015 - 15.11.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.11.2015 - 15.11.2015 - grupa 16-49











