PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
TVP2 szykuje nowy serial kryminalny. „Połączy współczesność z przeszłością”
Serial „O mnie się nie martw” stracił 370 tys. widzów. Będzie trzecia edycja
Serial „O mnie się nie martw” stracił 370 tys. widzów. Będzie trzecia edycja
„Rodzinka.pl” z mniejszą widownią. 12,2 mln zł z reklam
TVP2 w wakacje postawi na koncerty, kabarety i filmy dokumentalne
„Podróże z historią” Radosława Kotarskiego jesienną nowością TVP?
„Podróże z historią” Radosława Kotarskiego jesienną nowością TVP?
Górniak, Sadowska, Piaseczny i Afromental trenerami w „The Voice of Poland 6”
Górniak, Sadowska, Piaseczny i Afromental trenerami w „The Voice of Poland 6”
Tylko 780 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. „Liczyliśmy na więcej”
Tylko 780 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. „Liczyliśmy na więcej”
Pusty fotel u Tomasza Lisa dla polityków PiS. Gowin odmówił po „tweecie Kingi Dudy”
Tomasz Lis przeprasza córkę Andrzeja Dudy za podanie fałszywego wpisu, sztab Dudy oburzony
Finał Ligi Mistrzów i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP
„Sztuka codzienności” - brytyjski program o sztuce w życiu codziennym w TVP2
„Sztuka codzienności” - brytyjski program o sztuce w życiu codziennym w TVP2
Reklama telewizyjna 3,7 proc. w górę. Wielka czwórka traci, mocno zyskują inne stacje z naziemnej tv cyfrowej
Reklama telewizyjna 3,7 proc. w górę. Wielka czwórka traci, mocno zyskują inne stacje z naziemnej tv cyfrowej
„M jak miłość” i „Wiadomości” najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP
870 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. TVP2 wypada słabiej od konkurencji
870 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. TVP2 wypada słabiej od konkurencji
Zoopsycholog o „Przygarnij mnie”: przyczyni się do bardziej odpowiedzialnych decyzji o adopcji psów
Zoopsycholog o „Przygarnij mnie”: przyczyni się do bardziej odpowiedzialnych decyzji o adopcji psów
„Dzień dobry TVN” liderem, ale to „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów
Polsat najwięcej z reklam, spadki TVP1 i TVP2. Aflofarm przed Nestlé i Unileverem na czele reklamodawców (TOP 10)
Polsat najwięcej z reklam, spadki TVP1 i TVP2. Aflofarm przed Nestlé i Unileverem na czele reklamodawców (TOP 10)
Rusza program „Przygarnij mnie” w TVP2. Siedem gwiazd adoptuje psy
Rusza program „Przygarnij mnie” w TVP2. Siedem gwiazd adoptuje psy
Seniorzy oglądają głównie TVP1 i TVP2, ale ich udziały spadają. Zyskują Polsat, TVN7 i TV Puls
Seniorzy oglądają głównie TVP1 i TVP2, ale ich udziały spadają. Zyskują Polsat, TVN7 i TV Puls
Druga seria „Krew z krwi” od połowy kwietnia w TVP2
Druga seria „Krew z krwi” od połowy kwietnia w TVP2
Dokumentalna seria „Tropem nieznanego” w TVP2
Magazyn „WOK - Wszystko o kulturze” w TVP2 z nową formułą i prowadzącymi
Magazyn „WOK - Wszystko o kulturze” w TVP2 z nową formułą i prowadzącymi
TVP2 z nową oprawą, spotem wizerunkowym i hasłem „Zawsze pod wrażeniem” (wideo)
TVP2 z nową oprawą, spotem wizerunkowym i hasłem „Zawsze pod wrażeniem” (wideo)
„Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)
„Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)
Widzowie w wieku 16-29 najchętniej oglądają Polsat i TVN. Tracą TVP1 i TVP2, TVN24 poza top 20
Wiosna w telewizji. Nowe seriale oraz powroty po latach (raport)
TVP reklamuje seriale „Strażacy”, „Talianka” „Służby specjalne”, „Rodzinka.pl” i „O mnie się nie martw”
Dwójka stawia na polskie seriale i filmy. „Inaczej niż u konkurencji”
TVP2 wprowadza nowe pasmo popularnonaukowe. Na początek cykl „Newton”
TVP2 wprowadza nowe pasmo popularnonaukowe. Na początek cykl „Newton”
Robert Górski i Marcin Wójcik w nowym show TVP2 „Latający klub 2”
TVP2 odwołuje wiosenną edycję „The Voice of Poland”. “Zbyt mało czasu na przygotowania”
Bernadetta Bieszczanin szefową „Pytania na śniadanie”. Będą zmiany w programie