„Dzień dobry TVN” dotąd w weekendy zaczynało się o godz. 8.30, a w dni powszednie o 8.00. Od 2 stycznia br. program startuje o 8.00 również w soboty. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, stacja zdecydowała się na wydłużenie sobotniego wydania morning show, bo widzi potencjał pasma między 8.00 a 8.30.
„Pytanie na śniadanie” TVP2 natomiast dotąd nadawane było od poniedziałku do soboty od godz. o 8.00. Od 16 stycznia br. wydanie sobotnie tego magazynu ruszać będzie jednak już o godz. 7.30. Program potrwa aż do 11.05.
Bernadetta Bieszczanin, szefowa „Pytania na śniadanie”, przyznaje, że to reakcja na ruch TVN. - My już od dłuższego czasu zastanawialiśmy się, by wyjść do tych widzów aktywnych wcześniej - zaznacza jednak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Zapowiada, że w dodatkowej półgodzinnej części pojawią się podsumowanie tygodnia czy newsy. Nad koncepcją trwają jeszcze prace.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od 1 września do 30 listopada ub.r. „Dzień doby TVN” oglądało średnio 563 tys. widzów, a „Pytanie na śniadanie” - 383 tys. (przy czym program TVP2 nie ma wydań niedzielnych). W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „DD TVN” straciło widzów, a „Pytanie” zyskało.











