Udział liderującego Polsatu w okresie od 19 do 25 maja 2014 roku zmniejszył się o 0,42 pkt. proc. do 12,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 12,26 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do TVP1. Jej wynik to 10,75 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,59 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,79 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,26 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV Puls (3,25 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TVP Info (2,79 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Polsat 2 (1,76 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Puls 2 (1,50 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TTV (1,27 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,04 proc.; bez zmian), Polsat Sport (0,99 proc.; + 0,23 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,84 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Discovery Channel (0,77 proc.; + 0,05 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,04 pkt. proc. do 14,22 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,67 pkt. proc. do 13,80 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Dwójce - wzrost o 0,53 pkt. proc. do 8,43 proc. udziału.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,31 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu z 5,14 mln widzów znalazł się inny Dwójkowy serial - „Na dobre i na złe”, a na trzecim - „Ranczo” TVP1 z 5,01 mln widzów.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 19.05.2014 - 25.05.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 19.05.2014 - 25.05.2014 - grupa 16-49












