TVP2 dogania TVP1, TVN nowym liderem w grupie komercyjnej

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującego Polsatu w okresie od 19 do 25 maja 2014 roku zmniejszył się o 0,42 pkt. proc. do 12,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 12,26 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do TVP1. Jej wynik to 10,75 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,59 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,79 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,26 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV Puls (3,25 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TVP Info (2,79 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Polsat 2 (1,76 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Puls 2 (1,50 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TTV (1,27 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,04 proc.; bez zmian), Polsat Sport (0,99 proc.; + 0,23 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,84 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Discovery Channel (0,77 proc.; + 0,05 pkt. proc.).

 

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,04 pkt. proc. do 14,22 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,67 pkt. proc. do 13,80 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Dwójce - wzrost o 0,53 pkt. proc. do 8,43 proc. udziału.

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,31 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu z 5,14 mln widzów znalazł się inny Dwójkowy serial - „Na dobre i na złe”, a na trzecim - „Ranczo” TVP1 z 5,01 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 19.05.2014 - 25.05.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 19.05.2014 - 25.05.2014 - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu