TweetDeck Teams to specjalna platforma, która umożliwia przyznanie kilku różnym użytkownikom uprawnień do dokonywania określonych operacji na wybranym koncie w serwisie Twitter.
Na oficjalnym blogu Twitter tłumaczy korzystanie z nowego narzędzia na przykładzie konta o nazwie @TwitterMedia. Właściciel tego profilu musi się zalogować do usługi TweetDeck korzystając z loginu i hasła do Twittera. Następnie w odpowiednim panelu wpisuje nazwy kont użytkowników, którzy mają mieć dostęp do @TwitterMedia. Po autoryzowaniu operacji do odpowiednich osób zostaje wysłane e-mailowe zaproszenie do korzystania z konta @TwitterMedia.

Twitter podkreśla, że TweetDeck rozróżnia dwa rodzaje uprawnień – administratora i współpracownika. Administrator ma możliwość publikowania i usuwania tweetów, odpowiadania na inne wpisy, śledzenia nowych profili i zarządzania followersami. Oprócz tego może przeglądać konta członków zespołu i usuwać je z aktualnej listy.
Użytkownicy z kontem współpracownika także mogą publikować tweety i nimi zarządzać, nie posiadają jednak uprawnień do ingerowania w kwestie związane z członkami zespołu zbudowanego za pomocą TweetDeck.
Najwyżej w hierarchii użytkowników konkretnego konta stoi osoba, która je założyła. Tylko ona zna bowiem hasło do TweetDeck (może je w każdej chwili zmienić), ma także dostęp do odpowiedniego panelu niezależenie od tego, czy korzysta z Twittera na desktopie, czy też za pomocą aplikacji mobilnej.











