Twórcy agencji Huta 19 uruchomili Halluzinelle. Pracują już dla marek FoodCare

Na rynku zadebiutowała nowa agencja Halluzinelle, skupiona na obszarach kreacji contentu, social mediów i influencer marketingu. Za projektem stoją założyciele Huty 19 im. Joachima Fersengelda.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Twórcy agencji Huta 19 uruchomili Halluzinelle. Pracują już dla marek FoodCare
Kampania 4Move autorstwa Halluzinelle 

Halluzinelle to nowy gracz na polskim rynku komunikacji marketingowej, powołany przez  Mateusza Żdanko, Darka Rzontkowskiego, Piotra Jabłońskiego, Artura Plut. Na czele firmy stanął Jana Jabłoński. Wymienieni menadżerowie są założycielami agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Nowa agencja specjalizuje się w komunikacji digitalowej. W jej ofercie znajdują się m.in. kreacja treści, social media marketing oraz influencer marketing – obszary definiujące skuteczną obecność marek w świadomości konsumentów.

Pierwszymi zrealizowanymi przez jej zespół projektami na rzecz FoodCare są platformy reklamowe “Efekt Black” stworzona dla marki napoju energetycznego Black oraz “MOVE 4 - wszystko co Cię rusza!” - opracowana dla izotoników 4Move. Obie marki należą do portfolio FoodCare.

Nazwa od Lema

– Wierzymy, że prawdziwa kreatywność zaczyna się tam, gdzie kończy się żelazna logika. Zarówno w sztuce, jak i w nauce czy wynalazczości, przełomowe pomysły rodzą się nie z powtarzania schematów, ale z odważnego wyjścia poza nie. Halucynacja to dla nas metafora tego momentu, gdy pozwalasz myślom błądzić – a one nagle prowadzą cię w nowe, zaskakujące miejsce. Intuicja staje się strategią. Halluzinelle to przestrzeń dla idei, które na początku wydają się zbyt dziwne, by mogły działać – ale właśnie dlatego warto je sprawdzić – mówi Mateusz Żdanko, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Halluzinelle.

Nazwa Halluzinelle – podobnie jak Huta 19 im. Joachima Fersengelda – odwołuje się do twórczości Stanisława Lema i jego wizji światów wirtualnych, tworzonych z iluzji i wyobraźni.

„Jest podkreśleniem ambicji agencji w projektowaniu kampanii i treści, które wciągają, zmieniają percepcję i stają się częścią codziennego doświadczenia odbiorców” – tłumaczą w komunikacie dla mediów twórcy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online