Tworzysz świetne kampanie na YouTube? To ostatnie dni na zgłoszenie do konkursu YouTube Works!

Tylko do 15 września twórcy najlepszych kampanii reklamowych na YouTube mogą zgłaszać się do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. W październiku dowiemy się, która kampania została przez jury oceniona jako najbardziej efektywna i kreatywna na polskiej platformie. Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne - zapraszamy do uczestnictwa wszystkie agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerów i niezależnych twórców.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Tworzysz świetne kampanie na YouTube? To ostatnie dni na zgłoszenie do konkursu YouTube Works!

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 do 30 czerwca 2021. Odbywa się w tym roku w Polsce po raz pierwszy, a zgłoszenia są całkowicie bezpłatne. Wręczenie nagród odbędzie się w październiku br.

Zgłoszone do konkursu projekty zostaną ocenione w dwóch turach obrad przez niezależne jury złożone z 24 ekspertów i ekspertek - uznanych postaci w branży reklamowej, marketingowej oraz mediowej. Google nie bierze udziału w procesie oceniania, a o wyborze nagrodzonych decydują wyłącznie jurorzy. Prace zostaną nagrodzone w 5 kategoriach: Multiscreen Excellence, Ingenious Insight, Action Driver, Creative Effectiveness oraz Small Budget, Big Results. Jury wskaże także zwycięzcę Grand Prix konkursu, czyli kampanię, która w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do zrealizowania celów biznesowych.

Poza brakiem opłat, na tle innych tego typu plebiscytów w branży, konkurs YouTube Works wyróżnia się także elastycznością - Chcieliśmy, żeby konkurs YouTube Works był jak najbardziej inkluzywny. Właśnie z tego powodu możliwe będzie przenoszenie zgłoszeń między różnymi kategoriami. To znaczy, że produkcja zgłoszona w kategorii A, może zostać przeniesiona do kategorii B, jeżeli jury uzna, że lepiej do niej pasuje. Dzięki temu uczestnicy nie będą ponosili dodatkowych kosztów wynikających z konieczności umieszczania swojej pracy w różnych kategoriach - a nie oszukujmy się, opłaty za tego typu zgłoszenia są z reguły wysokie - tłumaczy Iwona Piwek.

Aby dowiedzieć się więcej szczegółów o konkursie i kryteriach oceniania oraz wypełnić formularz zgłoszenia wystarczy wejść na stronę YouTube Works. Zapraszamy do uczestnictwa!

 

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii