W nowych reklama Tigera animowany tygrysek, któremu głosu użycza raper Sokół, towarzyszy bohaterom znajdującym się na polu namiotowym podczas festiwalu muzycznego oraz w autobusie w czasie egzotycznych wakacji. Tygrysek zachęca ich do odważnej, bezkompromisowej zabawy.
Przypomnijmy, że tygrysek pojawił się w reklamach Tigera wiosną br., a pierwszy spot z jego udziałem rozgrywał się na imprezie (obejrzyj go). Bohater ma podkreślać, że promowany napój zapewnia energetyczne orzeźwienie pozwalające młodym osobom żyć i bawić się na całego.
Obecna odsłona kampanii od 2 września jest prowadzona w telewizji, obejmując kanały Polsatu i TVN (głównie i tematyczne), Discovery oraz inne stacje tematyczne. Nadzorem kreatywnym zajęła się agencja DDB Warszawa, spoty wyprodukował dom produkcyjny Cut Cut, a postprodukcją zajęło się Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

W I połowie br. budżet reklamowy Tigera (bez uwzględnienia internetu) wyniósł 19,3 mln zł (zobacz szczegółowe dane wszystkich napojów energetycznych).











