Tyle przyniósł Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu. Tym razem bez rekordu

Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu obejrzało 3,1 mln widzów – podaje nadawca. Tym samym konto Fundacji Polsat zasili kwota ponad 2,13 mln zł, która trafi do jej najmłodszych podopiecznych.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Tyle przyniósł Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu. Tym razem bez rekordu
Mikołajkowy Blok Reklamowy gości na antenie Polsatu od 22 lat

Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu ma ponad 20-letnią tradycję. W tym czasie emitowane są reklamy, z których dochód przekazywany jest na pomoc najmłodszym. W ramach tegorocznej 22. odsłony akcji Mikołajkowy Blok Reklamowy dotarł do nieco ponad 3 mln widzów – taki był jego zasięg według danych Nielsena uwzględniających widownię poza domem – podaje stacja.

Fundacja Polsat ogłasza

Tym samym na konto Fundacji Polsat trafi kwota ponad 2,13 mln zł, która nie tylko pozwoli sfinansować rehabilitację jej najmłodszych podopiecznych, ale także remonty i doposażenie placówek medycznych, edukacyjnych i opiekuńczych w całej Polsce — czytamy w komunikacie prasowym Polsatu.

"W imieniu Fundacji Polsat z całego serca dziękuję wszystkim widzom, którzy wspierają nas, oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Ten gest to coś więcej niż udział w akcji charytatywnej — to dowód ogromnej empatii i solidarności. Dzięki Wam możemy codziennie pomagać dzieciom w leczeniu, rehabilitacji i walce o zdrowie i życie" – podkreśla Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się: Allegro, Amazon Europe Core SARL - PL, Andreas Stihl, Apart, Bank Polskiej Spółdzielczości, Coca-Cola Services, Cyfrowy Polsat, Erste Group Bank AG, Henkel Polska, ING Bank Śląski, Jeronimo Martins Polska, L’Oréal Polska, LEGO Polska, LOTTE Wedel, McDonald’s Polska, Media Expert, Natur Produkt Zdrovit, Netia, Oponeo.pl, Orlen, P4, Pepco Poland, PKO BP, Polkomtel, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, Tarczyński, Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta, Żabka Polska.

Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy bez rekordu

Tegoroczna akcja charytatywna Polsatu miała mniejszą widownię niż przed rokiem, kiedy to Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało ponad 3,4 mln widzów (w wieku 16-59 lat, dane Nielsen Audience Measurement), co przełożyło się na kwotę 2,4 mln złotych. Był to kolejny rekord w historii akcji.

Fundacja Polsat, której misją jest ratowanie zdrowia i życia najmłodszych, w ciągu 29 lat swojej działalności pomogła blisko 45 tys. dzieci, wsparła niemal 3 tys. placówek i przekazała blisko 320 mln zł na pomoc dzieciom — informuje stacja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Seria błędów w depeszach PAP. Dlaczego to groźne dla mediów?

Seria błędów w depeszach PAP. Dlaczego to groźne dla mediów?

Były szef TVP Sport szybko żegna się z Weszło. Oskarża dziennikarza z konkurencji

Były szef TVP Sport szybko żegna się z Weszło. Oskarża dziennikarza z konkurencji

Dwie stacje znikną z telewizji naziemnej. KRRiT szuka następców

Dwie stacje znikną z telewizji naziemnej. KRRiT szuka następców

TOK FM zyskuje subskrybentów. Zarabia więcej poza reklamami

TOK FM zyskuje subskrybentów. Zarabia więcej poza reklamami

97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR

97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR

Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?

Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?